Voor uitvaartondernemer Geertje Ponsteen staat dienstbaarheid centraal. ‘Het gaat mij erom nabestaanden verder te helpen. Dat herken ik ook in LanMan. Hij heeft veel geduld, is altijd bereikbaar en is een prettig mens.’

Geertje Ponsteen startte vijf jaar geleden haar eigen uitvaartonderneming. ‘Van huis uit ben ik jurist, maar ik heb altijd in gedachten gehad dit werk ooit te gaan doen. Mijn vader was predikant en leidde ook uitvaartceremonieën. Ik vond het als kind al mooi om te zien hoe je mensen tijdens zo’n periode kunt bijstaan, maar je moet eerst zelf door het leven gaan voor je dit werk goed kunt doen.’

Geertje doet alles zelf en is altijd bereikbaar voor haar klanten. ‘In zo’n week waarin ik een familie ondersteun is er veel persoonlijke contact en bel en e-mail ik veel. Niet alleen met de nabestaanden, maar ook met andere partijen, zoals de drukkerij van de rouwkaarten. Het is dan ook van ontzettend belangrijk dat mijn smartphone, tablet en pc in topconditie zijn. LanMan zorgt daar nu zo’n drie jaar voor en dat verloopt heel prettig. Hij heeft eindeloos veel geduld en is erg klantgericht: hij reageert altijd direct op mijn e-mails of appjes.’

‘Wat ik fijn vind, is dat hij nooit pusht en de tijd neemt zaken goed uit te leggen, zoals de voordelen van de overgang naar de Cloud. Het geeft me een vertrouwd gevoel dat mijn documenten goed beschermd zijn en dat ik ook vanaf een andere pc bij mijn documenten kan. Bijzonder is dat Manfred een soort gezelligheid uitstraalt en heel erg zichzelf is. Als hij langskomt drinken we vaak een kopje koffie samen en wisselen we, als ondernemers onder elkaar, ervaringen uit.’

Manfred, LanMan systeembeheer