‘LanMan is al járen onze vaste systeembeheerder en dat is niet voor niks’, zegt Bas Mol, medewerker van het Rotterdamse adviesbureau voor ruimtelijke ontwikkeling BVR. ‘LanMan is betrokken, denkt met de klant mee en is altijd op zoek naar de beste en veiligste oplossingen voor een goede prijs.’

‘Onze server is een keer gecrasht, LanMan had in no time het systeem weer aan de praat’, vertelt Bas. ‘Hij rust niet voordat hij het probleem heeft opgelost. Dat tekent hem, in noodgevallen mag je hem zelfs nog in zijn vakantie bellen. Hij gaat nooit voor halve oplossingen, maar steeds opnieuw voor een zo stabiel en veilig mogelijk netwerk. Hij doet op dat gebied echt geen concessies, en verwacht ook van ons dat we ons houden aan zijn veiligheidsadviezen. Terecht natuurlijk.’

‘Er gaat een enorme hoeveelheid data om in het bedrijf, we hebben dus een ict-specialist nodig die weet wat er intern speelt, goed op de hoogte is van de laatste oplossingen en deze voor je kan realiseren. Aan LanMan hebben we dan echt een goeie. Momenteel zijn we bijvoorbeeld bezig met de overstap van twee aparte systemen naar de Cloud. LanMan begeleidt en adviseert ons uitstekend bij dat proces. Wij leggen een verzoek bij hem neer, en hij zoekt dan uit hoe we die wens samen kunnen verwezenlijken en wat het kost. Hij komt vervolgens met verschillende voorstellen, een heldere toelichting en een prijs, zodat de we een keuze kan maken die het beste bij ons bureau past. Met de overgang naar de Cloud hebben we straks niet alleen onze automatisering ondergebracht op één plek, we kunnen ook onderweg en thuis bij al onze programma’s en bestanden. Echt ontzettend handig. Bij LanMan is onze ict dus in vertrouwde handen. En zo kunnen onze stedenbouwers, landschapsarchitecten en planologen, zich zonder vertraging en ict-stress bezighouden met hun eigen werk.’

Jeannine Westenberg, De Nieuwe Lijn